Ahad, 15 November 2015

Contoh Pesanan Yang Diterima Via Blog



Dalam Ruangan ini,saya akan paparkan contoh pesanan yang diterima jika submit borang melalui blog.Setiap pelangan yang submit borang inn sha Allah akan di terima ke sistem email kita.


Jadi,kami akan semak detail yang di hantar bersama-sama dengan slip bayaranya sekali.Jika mana-mana maklumat kurang lengkap terutama bahagian nombor telefon,atau alamat,maka pesanan sukar untuk diproses,dan kita akan tangguh sehingga yang membuat pesanan menghubungi kita semula dan menyertakan bukti pembayaran yang dibuat.

Kita akan call pelangan yang membuat pesanan untuk comfirmkan balik pesanan yang dibuat,terutama item yang dipesan dalam borang,bagi mengelakan sebarang kesilapan semasa pemprosesan berlaku,dan juga akan membuat pengesahan alamat penghantaran item benar-benar tepat supaya kiriman dapat sampai ke destinasi.

Kode traking pengeposan akan diberikan,sebaik pengeposan dilakukan.

Walaubagaimanapu,pelangan harus bersabar,kerana kita ada waktu bertenang untuk hari khas bila proses pengeposan di lakukan.Ini bagi membolehkan kita memproses semua borang pesanan yang diterima,dan melakukan pengeposan pada masa yang sama dengan lebih cekap.

Senyuman anda adalah keutamaan kita 
-Syed Hussein Al Muhammad-


-Notis-
Setiap pesanan yang diterima dan disahkan akan dicas postage sebanyak RM7.00 untuk poslaju.Sila tambahkan rm7.00 untuk caj perkhidmatan poslaju.


Contoh,
Anda membuat pesanan satu unit flavia in wood dengan harga :RM35.00 
                                                                                  + postage: RM7.00 
                          Jumlah pesanan bayaran mesti dibuat adalah :RM42.00 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda akan di balas secepat mungkin,innshaAllah

Sponsor By